Wchodząc na nowe rynki zawsze zadajemy sobie pytanie, sami czy z partnerem obecnym na rynku, który nas interesuje. Poniżej przedstawiam przynajmniej 12 argumentów ZA ekspansją przy pomocy doświadczonej agencji.
- Brak limitów sprzedaży nakładanych na nowe konta – nieważne na jakim kanale rozpoczniesz sprzedaż, wszędzie będziesz musiał udowodnić swoją wiarygodność, poprzez powolne budowanie historii sprzedaży. Dopiero jak dostarczysz kupującym pozytywne doświadczenia zakupowe ( jakość, szybka wysyłka, obsługa klienta ) będziesz mógł stopniowo zwiększać liczbę ofert dostępnych do sprzedaży. Współpracując z nami pomijasz ten etap, ponieważ to my listujemy Twoje produkty z naszego konta sprzedażowego.
- Sprzedaż prowadzimy z naszego ugruntowanego, niemieckiego konta z rocznika 2016 ( 99,5% pozytywów ) – oznacza to błyskawiczną wiarygodność i widoczność dla produktu, który dodajemy do oferty
- Indywidualny szablon + produkty powiązane, opiekun do obsługi klienta i rozwoju sprzedaży – każdy nasz dostawca jest prezentowany niejako niczym samodzielna firma, klient ma wrażenie, że kupuje u specjalisty w danej dziedzinie, a nie w „hipermarkecie”. Nasz manager sprzedaży identyfikuje najmocniejsze strony Twojej oferty i dąży do maksymalizacji zysków, 20% Twojej oferty będzie generować u nas 80% obrotu.
- CRM w chmurze do obsługi klienta, żaden mail nie przepada, nowy ticket=przydzielony agent – też na początku stawialiśmy „chorągiewki” w outlooku oraz przekazywaliśmy maile dalej w nieskończoność, ale dzisiaj mamy to za sobą, korzystamy z narzędzi, dzięki którym każdy klient jest odpowiednio zaopiekowany, nieważne czy pracujemy w biurze czy naszych home – office.
- ERP w chmurze, spinający wszystkie 4 kanały sprzedaży w jeden lejek, zintegrowany z kurierami i procedurą VAT OSS ( osobne stawki podatkowe dla każdego kraju EU ) + pełna automatyzacja powiadomień ( ala Baselinker, tylko że niemiecki odpowiednik ) – ten element również musieliśmy sobie wypracować, dynamicznie zmieniająca się rzeczywistość ( reformy, zmiany stawek podatkowych etc. ) wymaga odpowiedniego oprogramowania, tylko tak można skalować sprzedaż.
- oczywiście rejestracja VerpackungG na kraje Niemiec, Austrii , Francji (odpowiednik polskiego BDO )- dziś nie można już mówić o bezpiecznej prawnie sprzedaży, bez spełnienia szeregu wymogów, która stawia przed Tobą każdy nowy rynek. My trzymamy rękę na pulsie, ponieważ odpowiedzialność za wprowadzenie produktu na rynek spoczywa po naszej stronie.
- system do aktualizacji regulaminów i bieżących wymagań prawnych w, a tych jest sporo, również na wszystkie 4 marketplace-y + całe know how, aby nie narażać się na Abmahnung
- system, dzięku któremu jednak aukcja wystawiona na portalu matce ( Niemcy ) jest tłumaczona automatycznie i wystawiana na pozostałych rynkach UE + synchronizacja stoków między rynkami – to jeden z wielu aspektów, które trzeba brać pod uwagę globalizując sprzedaż
- logistyka prowadzona z PL i DE, w tym dłużyca i obsługa zwrotów
- zarejestrowana na terenie Niemiec marka Sellon24®, a co za tym idzie indywidualne szablony amazon i ochrona listingu przed Chińczykami – co z tego, że wypracujesz sobie ranking produktu, jak za chwilę #BuyBox wygra Twój konkurent i zaczniecie się topić we wzajemnym obniżaniu cen i walce o sprzedaż, mając zarejestrowaną markę, nie martwisz się o zwrot z inwestycji w wypracowanie rankingu i widoczności na amazon
- wraz ze zwiększaniem obrotów spada sporo obowiązków statystycznych i im podobnych, urzędy niemieckie się zgłaszają po kolei po coraz to więcej danych – kto sprzedaje ten wie, DeStatis, Konjunktuerhebung etc. co i rusz trzeba udoskonalać narzędzia, aby móc dostarczać urzędom odpowiednie raporty
- sprzedaż z niemieckiego konta i związana z tym widoczność aukcji ( ze względu na domyślne sortowanie np. ebay.de, polskie firmy nie mają szans być znajdowane )
Wszystko jest oczywiście na przestrzeni lat do przeskoczenia i zorganizowania, tylko poznawanie rynku i zdobywanie know how, jak być skutecznym, kosztuje czas i pieniądze. U nas macie to Państwo od ręki i bez kosztów.